Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

vrijdag 7 maart 2008

Een stukje hoop verloren

Beste allemaal,

Ik weet niet hoelaat we in Rotterdam zijn. Om 1000h 08 March 2008 zijn we bij
Bremenhaven pilot station. En ik weet niet hoeveel moves we hebben (containers
die gelost en geladen moeten worden) en hoeveel kranen we krijgen. In Bremenhaven komen ook mensen aan boord voor onderhoud en voor andere systemen.Ook komt er iemand langs die naar de schade komt kijken die we bij Newfoundland hebben opgelopen, we zijn daar namelijk een anker verloren. We zullen daarom Bremenhaven en de andere havens onder sleepbootbegeleiding binnen moeten varen, nu we maar 1 anker hebben.

In Rotterdam zal de de MO-2 (ex-mentor) van boord gaan en naar een ander schip
gaan. Ook de MO-4 (uit Spakenburg en wie zijn moeder ook mijn site leest;)u mag mee blijven lezen hoor:de redactie)zal van boord gaan. En er komen drie nieuwe bemanningsleden voor terug. De MO-1 is nu mijn mentor en begeleid me zeer goed.

Vanavond 1800 07 March zullen we door Strait Dover varen. Wordt dus een drukke
avond.

Ik heb deze week weer op de brug gestaan. Dan loop ik van 0800 tot 1200 op de
brug. En 's middags wekelijkse werkzaamheden en veiligheid ect.

Voor de rest heb ik genoeg te vertellen. Er gebeurt elke dag wel wat. Maar ik
weet niet of dat ook allemaal te begrijpen is.Ik heb deze week aan de freshwater
generator (watermaker) mogen sleutelen maar hij hij werkt nog steeds niet
helemaal.
De motor is ook nog op af geslagen op de oceaan. Door een kapotte sensor, die
een te groot verschil mat in de uitlaatgassentemperatuur en waardoor de beveiliging
activeerde.

Maar ik ga weer aan het werk.

groeten,

Wilson

Geen opmerkingen: