Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

dinsdag 26 februari 2008

Druk druk druk

Beste allemaal,

Het zijn zeker drukke en zware dagen. We hebben dinsdag(18/2/08) voor anker gelegen op de rede van Le Havre. Wat allemaal goed ging. Ik loop nu 14 dagen in de machinekamer nu nog maar een week. Vorige week had ik elke ochtend de wacht. Toen heb ik de nieuwe leerling ook laten zien hoe het wachtlopen hier gaat. En de volgende dag moest ik de nieuwe MO-4 hier ook bekend mee maken. Wel leuk een officier die van een leerling moet leren! Daarna moest ik een veiligheidsronde geven aan de nieuwe MO-2, MO-4 en aan de andere leerling. Ging allemaal goed.

In Le Havre lagen we achter de Eugen Maersk het nieuwste zusje van de Emma
Maersk. Waar ik samen met de andere leerling en de MO-1 een bezoek heb gebracht
aan het grootste container schip ter wereld. Dan begint je hartje wel wat
sneller te tikken! Alles is daar zo groot!( 400 meter scheepslengte is eens zo groot als de Penang) Heb helaas geen foto's mogen nemen.

Voor foto's zie www.google.nl (afbeeldingen)


Groetjes,

Wilson

2 opmerkingen:

Lisan zei

Hee, Hoe gaat het?
Heb je mijn mails ontvangen??
Leuk joh dat je op de emma bent geweest!! Zelf ook fotos gemaakt??
Hoop dat we snel elkaar spreken!
Hou van jou(L) xxxx lisan

Lisan zei

Whaha.. Lees nu pas dat je zelf geen foto´s mocht nemen!!
Blond:P Niet vergeten dat ik van je hou(L)