Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

woensdag 30 april 2008

Rollercoaster

Hallo allemaal,

Alles goed, hier wel.

We hebben echt zwaar weer gehad,op de oceaan lagen we flink te stampen dat het voor- schip steeds op en neer gaat in de golven en bij Newfoundland kwamen de golven opeens van achteren, en dat doet het schip er rollen. Bureaustoelen, papieren en andere rotzooi ging van de ene brugvleugel naar de andere vleugel.

Mijn tafeltje in mijn hut was ook leeg geschoven gelukkig had ik mijn laptop e.d.
opgeborgen alleen het papierwerk niet. Dus dat was rapen geblazen.

Tijdens het slechte weer moest ik in de boegschroefruimte een afsluiter repareren. Maar na driekwartier moest ik toch even naar boven, frisse lucht halen. Het gevoel lijkt hetzelfde als je met de auto over een bolle bruggetje heen rijd. Je maag komt steeds omhoog.

Al het ijs en sneeuw is nog steedsniet weg maar het regent nu alleen.

Groeten,

Wilson
________________________________________

1 opmerking:

Anoniem zei

Aah schatje!!
Hoop dat het weer beter wordt!!
Je moet niet ziek zijn hoor als ik kom met Tim en mama.. Kijk ernaar uit!!(L)
Eindelijk.. Ook dat we elkaar op msn hebben gesproken met webcam was super!!!

LOve you soooo.. xx je meisje