Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

zondag 13 april 2008

Bonjour et see you again

Hallo allemaal,

Ik weet niet of we nou vroeg in Montreal waren of zoveel vertraagd. Maar we lagen er erg lang vanaf dinsdagmiddag tot en met vrijdagochtend vroeg. Ik ben de wal op geweest, twee keer 's avonds ,dinsdag en woensdag, waarbij een keer bij een Italiaan gegeten. En donderdag mocht ik de wal op,met als voorwaarde dat ik boodschappen mee zou nemen voor mijn mentor. Dus toen heb ik de hele middag door de stad gelopen tussen de wolkenkrabbers ;). Volgende keer wil ik naar het oude gedeelte van Montreal.

Mijn brandwond is zo goed als over.

Over de aankomst in Rotterdam volgende week:

Ik denk dat wij plaatsmaken voor de grote jongens die bij de APM terminal komen of misschien in verband met de 2e Maasvlakte ik durf het niet te zeggen. In ieder geval moeten we twee uur verder de rivier op varen.



Vandaag 10 uur wachtgelopen. 8 uur met de nieuwe tweede officier. Kwam erop neer dat hij ongeveer heel de tijd in de boeken zat en ik me bezig hield met de navigatie en heb toen ook nog twee uur met de kapitein mee gelopen. Het is wel grappig als we in Canada zijn krijg je een ijsroute maar die krijgt ieder schip. Dus ieder schip vaart dezelfde koers dus je hebt meeliggers en tegenliggers. En daar moesten we even door heen manoeuvreren. Bijna al het ijs is weg. De walvissen komen nu de bay in dus je ziet af en toe spuiters boven water en walvisstaarten. Ik zag vandaag ook nog een groep zeehonden zwemmen ziet er ook heel grappig uit we dachten eerst dat het een boomstam was maar daar was het te groot voor.

Volgen de keer in Bremen zal ik weer foto's sturen. Van o.a. reparatie van bakboord
anker. Deze begon ook los te raken, maar dit is in Montreal gefixd.

Als er nog reactie zijn op mijn site met vragen, moeten jullie die maar mailen.
Let op graag uw vragen op het blog plaatsen. Dan gaan de vragen per zeemeeuw
naar Wilson toe.

Groeten,

Wilson

Geen opmerkingen: