Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

vrijdag 10 juli 2009

Poeh poeh

Nou hier mijn eerste bericht vanaf zee. Het is wel wennen geweest de eerste dagen , een hollandse bemanning is toch heel anders dan een gemengde maar het geeft wel een heleboel gezelligheid. De grootte van het schip, het is allemaal veel groter dan mijn oude liefje maar
bewegen is goed voor de mens dus wie weet wordt ik hierdoor nogeens een marathonloper.
Ook werd van uw cadet verwacht overal aanwezig te zijn dus stond ik veel op de brug bij het binnenlopen en vertrek van het schip. Goed tot donderdag was het een kustreis, dus haven in en uit en veel te doen als we binnen lagen.Veel 's nachts dus weinig slaap of hele korte nachten.In Hamburg viel ik met mijn neus in de boter want daar mocht ik helpen een zuiger te trekken van de hoofdmotor. Mijn hut is dik in orde.Nu zijn wij op weg naar Port Said. Wij liggen inmiddels op koers voor de Straat van Gibraltar.Het weer is erg mooi en de zee wordt steeds blauwer.

Groeten

Willem

1 opmerking:

opstal zei

Houd wel je roer recht dan nu je op koers ligt