Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

zaterdag 11 december 2010

Alles draait doorrrr

Hey  boeren,burgers en buitenlui,

Live vanaf de Zuiderdam een bericht van jullie stuurman. Wij zijn onderweg naar Fort Lauderdale 2 dagen cruisen heerlijk op zee dus. Ik heb inmiddels Oranjestad (Aruba) bezocht en ben op Curacao naar het strand geweest.Bij Panama was het slecht weer  dus voor anker gelegen voordat wij mochten schutten.De vorige keer schreef ik dat de locomotieven zorgdragen voor de voortstuwing maar dat is niet correct zij zorgen er voor dat het schip in het midden van de kolk blijft. Wij hebben onze eigen motoren dus bijstaan.Verder reuze naar mijn zin. Net als op mijn stagereizen gaat de tijd weer veel te snel. O ja ik ben weer aan het studeren geslagen. tot zover maar  weer.

Groet,

Willem

PS Opa reageer je nog een keer?

1 opmerking:

opstal zei

Je opa heeft het te druk :-)