Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

zondag 19 december 2010

Geniek

Heey stelletje koukleumen,

Hoe is het in Nederland ik begrijp dat het volop sneeuwt en vriest, ik heb niet zoveel te melden behalve dat ik volop aan de studie ben ( naast je gewone werk).Nog 1 onderdeel afronden en dan ben ik even klaar.
Het leven aan boord gaat z'n gangetje en van lieverlee ken ik de weg op het schip. Ook het contact met de passagiers is leuk er zijn mensen die nog nooit de zee hebben gezien.Dus de hele dag worden er foto's gemaakt waar je wel eens wordt gevraagd om even de foto te maken. Andersom zal ik vermoedelijk al op vele foto's staan die ongemerkt zijn genomen. Maar het allerleukste is toch wel het volgende:
Na mijn eerste cruise, wij liggen dan in Ft Lauderdale afgemeerd naast een zusterschip de Noordam.
Vanaf de Noordam wordt gebeld dat er bezoek voor mij is bij de poort en of ik even wilde komen . Ik van boord en naar de poort( eerst denk je nog bedrijfsgeintje) en ja hoor twee zeer sympathieke Nederlanders kwamen mij gedag zeggen. Vreselijk leuk en nooit verwacht maar daar is een foto van gemaakt en die zal ik jullie niet onthouden.Nou jullie zien het resultaat hier boven staan. Dat was het weer ik ga even lekker een koel drankje halen.

Groet,

Willem

Geen opmerkingen: