Vancouver

Vancouver
Op verzoek van vele vrouwelijke reacties.

donderdag 2 december 2010

Drinking rum and cola

Hallo Nederland,

Hier een bericht van jullie stuurman. Terwijl u last heeft van sneeuw en kou draai ik de airco een graadje lager in mijn hut. Hier is alles prima in orde. Loop de hondewacht(0:00-4:00) met een tweede stuurman en overdag hou ik mij o.a.bezig met brandveiligheid. Bij aankomst of vertrek sta ik samen met een andere vierde officier voor. Afmeren met 6/2 of zelfs 8/2 is wel anders dan dat ik gewend ben maar je leert snel.Veel gezien iedere dag wel een ander eiland maar nog niet de wal op geweest. Het Panamakanaal is een aparte ervaring voortstuwing met locomotieven en alles past net in de kolk. Ik zal binnenkort weer wat schrijven.

Groet,

Willem

PS Opa hoe krijg ik een teakdek lekker wit?Laat het even weten s.v.p.

Geen opmerkingen: